Jak nakupovat
JAK u nás NAKOUPIT?
Objednávání zboží v našem e-kiosku je velmi jednoduché – systém Vás povede výběrem zboží, uložením do košíku, kontrolou objednávky, potvrzením objednávky a nakonec jejím odesláním. U každé položky najdete detailni popis, cenu (s/bez DPH), případně související produkty i diskusi, kde můžete sdílet s ostatními svoje názory a postřehy.
V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností jsme Vám na emailu ekiosek@radio1.cz připraveni poradit.
Nevíte-li si rady, objednávku lze vyřídit i telefonicky či emailem.
Jak si mohu zboží VYBRAT?
Zboží si můžete vybrat buď pomocí vyhledávání či prohlížením katalogu, pomocí hlavního menu rozděleného do několika kategorií. V horní části stránky vidíte stále v navigačním řádku, v jaké sekci obchodu se právě nacházíte. Zároveň Vám umožňuje vracet se na jakoukoliv vyšší úroveň.
Jak si mohu zboží OBJEDNAT?
Pokud jste již našlí ten správný produkt, stačí kliknout na ikonu „Přidat zboží do košíku“. Zboží bude ihned uloženo do Vašeho nákupního košíku, jekož obsah (počet položek, celková cena) vidíte stále v pravé části stránky „Váš nákupní košík“.
Pokud se rozhodnete objednávku změnit, stačí kliknout na „Editovat položky v košíku“.
Pokud již nákup nechcete měnit, pomocí tlačítka „Zaplatit“ budete přesměrování přímo do zákaznického formuláře, jehož vyplněním odešlete závaznou objednávku. Na uvedený e-mail Vám přijde během chvilky potvrzovací e-mail s detaily objednávky.
Jak mohu objednané zboží ZAPLATIT?
Zboží je možné platit:
- převodem z účtu
V tomto případě platíte navíc pouze poštovné a balné, celkem 30 Kč. - při předání (platba na dobírku)
V tomto případě platíte navíc poštovné, balné a doběrečné, celkem 100 Kč.
Jak objednané zboží OBDRŽÍM?
Zboží si můžete nechat poslat na dobírku prostřednictvím České pošty s.p. (obchodní balík). Cena za poštovné, balné a doběrečné, se zobrazuje při objednávce, tedy ihned víte, kolik zaplatíte.
KDY dostanu objednané zboží?
V kartě každého produktu je uvedena jeho dostupnost/skladovost. Zboží skladem je expedováno max. do 48 hod (v pracovní dny). O dostupnosti zboží, které není skladem vás budeme informovat podle toho, zda je skladem u výrobce apod. O finálním odeslání zásilky budete upozorněni e-mailem.
Jak poznám, že zboží bylo již ODESLÁNO?
Jakmile odešleme Vámi objednané zboží na udanou adresu, pošleme Vám ihned e-mailové upozornění.
Je možné poslat zboží na LIBOVOLNOU ADRESU?
Ano, ale s omezeními. Zboží odešleme na jakoukoliv adresu udanou v objednávce jako "Expediční adresa", pokud je tato adresa na území České republiky. Při zájmu o zaslání zboží do zahraničí, kontaktujte nás na emailu ekiosek@radio1.cz.
Platí na zboží ZÁRUČNÍ lhůta?
Ano, samozřejmě, více v Obchodních podmínkách.
Dostanu ke zboží i ÚČTENKU nebo daňový doklad?
Ano, jistě. Ke každé dodávce přikládáme automaticky účtenku s rozepsanou cenou za zboží, poštovné a balné. Doklad platí zároveň jako záruční list.